0515 - 44 44 55 (ma t/m vr 19.00 - 21.00 u)

Afmelden bij verhindering


Komt u uw voedselpakket niet ophalen? Dan moet u dat uiterlijk voor 13:00 uur op de dag voor de dag van de uitgifte bij ons melden.

Bijvoorbeeld: Is de uitgifte op een vrijdag en komt u het voedselpakket niet ophalen? Dan moet u dat voor 13:00 uur op de donderdag ervoor bij ons melden.
Dat kan op drie manieren:

  1. Bel ons op 0515 – 44 44 55 (optie 2)
  2. Stuur een email naar afmelden@voedselbanksneek.nl
  3. Online invullen van onderstaand afmeldformulier

Geef bij de afmelding uw naam door en de reden waarom u het pakket niet komt ophalen.
Meldt u zich niet of te laat af? Dan ontvangt u een gele kaart.

Meldt u zich binnen 6 maanden voor een tweede keer niet of te laat af?
Dan ontvangt u een rode kaart. Een rode kaart betekent, dat u voor een periode van 6 maanden geen voedselhulp meer ontvangt.

Pas na een nieuw intakegesprek komt u daarna eventueel weer in aanmerking voor voedselhulp. Bovendien moet u dat nieuwe intakegesprek zelf aanvragen, door een email te sturen naar aanvragen@voedselbanksneek.nl.

Bent u verhinderd? Dan mag u het voedselpakket ook door familie, vrienden of kennissen laten ophalen. U moet dan wel aan ons doorgeven wie (voornaam + achternaam) uw pakket komt ophalen.
Dat kan op drie manieren:

  1. Bel ons op 0515 – 44 44 55 (optie 2)
  2. Stuur een email naar deelnemers@voedselbanksneek.nl
  3. Online invullen van onderstaand afmeldformulier

Denk eraan dat degene die uw pakket komt ophalen het voedselpakket alleen mee mag nemen als hij of zij een geldig legitimatiebewijs van zichzelf kan tonen!

Afmeldformulier


Geef via onderstaand formulier aan dat u verhinderd bent om uw voedselpakket op te halen of wie namens u het pakket komt ophalen.